“Workplace Optionsâ€-ийн гаргаÑан ÑˆÐ¸Ð½Ñ Ñудалгаагаар ажилтнууд Ó©Ó©Ñ€Ñдийн
хувийн амьдралаа ажлын цагтайгаа хольж хутгаж байдгийг олжÑÑ.
Судалгаанд оролцогчдын бараг 10 хүний 9 нь (87%) ажлын цагаа үе үе
хувийн аÑуудлаа (Ñанхүү, хууль, өдөр тутмын амьдралын үйл Ñ…ÑÑ€Ñг)
зохицуулахад ашигладаг гÑжÑÑ. Мөн 31% нь долоо хоног бүр ÑдгÑÑÑ€
аÑуудлаа зохицуулахын тулд ажлын нилÑÑдгүй цагаа зарцуулдаг аж.
Залуу ажилтнууд буÑÐ´Ð°Ð°Ñ Ð¸Ð»Ò¯Ò¯Ñ‚ÑйгÑÑÑ€ ажлын цагаа, хувийн аÑуудлаа шийдвÑрлÑÑ…Ñд зарцуулдаг бол 30-45 наÑныхны ердөө 32% байдаг байна.
Маш олон компаниуд Ñ‚ÑÑ€ дундаа томоохон ажил олгогчид ажилтнуудынхаа
бүтÑÑлч байдлыг нÑмÑгдүүлÑÑ…, цалин хөлÑÓ©Ó© авч буй ажилдаа төвлөрөхөд нь
туÑлах арга замыг хайж байна. ГÑÑÑн ч ÑдгÑÑÑ€ оролдлогуудын дийлÑнх нь
ажилтнуудын ÑÑтгÑл Ñанаа, бие махбодийн Ñрүүл байхад анхаардаг.
ÐнÑÑ…Ò¯Ò¯ бүтÑÑмжийн алдагдлын хамгийн гол шалтгаан нь гÑÑ€ бол, үр
хүүхÑдтÑй холбоотой аÑуудал, хоёрт ажилтай хамааралгүй интернетийн
хайлтууд байÑан юм.
ТүүнчлÑн бүтÑÑмж алдагдлын Ð±Ð°Ñ Ð½Ñг шалтгаан нь
ажил олгогчид ажилтнуудад цагаа Ñ…ÑрхÑн зохицуулах талаар хөтөлбөр
гаргаддаггүйтÑй холбоотой гÑжÑÑ.
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |